indirdoldur | albüm indir - müzik indir - şarkı indir - mp3 indir  
Geri Git   indirdoldur | albüm indir - müzik indir - şarkı indir - mp3 indir > Türkçe Mp3 > Amatör Çalışmalar

Amatör Çalışmalar Üyelerimizin kendi imkanları ile yaptıkları müzikleri paylaşabileceği bölüm.


Google kullanıcıları, bulunduğunuz sayfayı leyin :)

Hayki & Yas - Nolur Evet De - Şarkı sözlerini de koydum

Amatör Çalışmalar


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler
  #1 (permalink)  
Alt 07-27-2009, 17:06
 
Üyelik Tarihi: 07-10-2009
Mesajlar: 1.015
Konular: 1017
Tecrübe Puanı: 95
Rep Puanı: 54
mp3 indir will become famous soon enough
Standart Hayki & Yas - Nolur Evet De - Şarkı sözlerini de koydum

Download
indirdoldur - Hayki & Yas - Nolur Evet De - Şarkı sözlerini de koydum




Şarkı Sözü



Hayki: Aşkım, minik kraliçem seni çok seviyorum

Yas:Ben de

Hayki:Benimle benimle benimle evlenir misin

Yas:Ha ne diyosun sen lan ohaa Hayır olamaz asla

Hayki:Neden?!

Yas:İçip içip döversin

Hayki:Yuh kızım ben alkol kullanmam ki döversem de adam değilim

Yas:İnanamam ki Hayki

Hayki:Yalancı mıyım ben sanki?

Yas:Lan sen kahveden çıkmazsın

Hayki:Okey, tavla bilmem öğrenirsem senle oynarım

Yas:Yok aman dur orda kalsın kumar da vardır şimdi sende

Hayki:Asla korkma benim çok da param yok da zaten altı üstü derdim saadet

Yas: Olmaz aşkım biraz sabret ben bu yaşta biraz taze sayılırım

Hayki:Gelir ben de kapının önüne anırırım

Yas:Hayvan!Şarap içer pis kokarsın tipinden de belli zaten sen bi psikopatsın

Hayki:Tamam kabul var birazcık amma ellerinde uslanırım Damlam yarın seni istetirim anamla git konuş babanlaa

Yas:Anam başım belada deli misin sen oğlum öldürürler hem de zaten özgürüm ben hiç bişeyden anlamam ki çamaşır bulaşık elim ayağıma dolaşır.

Hayki:Korkma bebeğim elime her bi iş yakışır hem dikiş nakış da biliyorum sana bişey bırakmam

Yas:Iğğ kuru fasulye pilavı yaptırıp yanında soğanı kırayım dersen elimin tersini yersin suratına mersi de dersin ben mersin kızıyım bak abi git başımdan ya

Hayki:Ahh yeter ulan evleneceksin benimle yarim kalmadı halim kalbim yalnız sana talip bana bağırıp durma çarparım ağzının ortasına

Yas:ıhıı şimdiden başladı ya

Hayki:Affet bebeğim kendimi kaybettim birdenbire bendeki şiddet dilden gelir ama elden gelmez

Yas:haa tabi tabi o zaman isteklerimi sayıyorum yatlar katlar beatler featler miclar mixer

Hayki:Lan şimdi bu kız bi de benden klip isterse

Yas:İsterim tabi ki sersem

Hayki:O zaman çekelim dersem kabul eder misin söyle bana evet mi hayır mı evet mi hayır mı?

Yas:Iı hayır

Hayki:Evet mi hayır mı?

Yas:Hayır dedim

Hayki:Lütfen

Yas:Hayır

Hayki:Evet mi hayır mı

Yas:Hayır

Hayki:Evet de nolur nolur

Yas:Iı hayır hayır��.





Nolur evet deeee�





Tüm Uploadlarım
indirdoldur'u Facebook'ta takip edin..
Cevapla

Bu konuyu sosyal ağlarda paylaş

Hızlı Cevap
Mesajınız:
Seçenekler

Seçenekler


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Evet,İstiyorum Evet - ich will | 2008 | DVDRip TR Altyazı | cramit WebFilm Tek Link DVDRip 0 06-27-2010 00:05
ALSong - Şarkı Sözlerini Otomatik Bulan Müzik Oynatıcı download gecerken Programlar 0 06-24-2010 17:19
Yasemin Mori - Nolur Nolur Nolur Brave Türkçe Video Klipler 0 03-06-2010 04:36
Yasemin Mori - Nolur Nolur Nolur miLano Türkçe Video Klipler 0 01-25-2010 03:13
Da Poet & Hayki featleri [4 Şarkı] miLano Türkçe Rap & Hiphop Müzik 0 10-28-2009 02:02


Saat: 17:00



Telif Hakları vBulletin v3.8.4 © 2000-2009, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
"Hayat boş indir coş, indirmezsen olursun sarhoş."

indirdoldur web sitesi en iyi Mozilla Firefox ile gezilir..
müzik indir | şarkı indir | albüm indir | mp3 indir | Google Sitemap

Domain Domain web siteleri
HAK SAHİPLERİNE ve YASAL MAKAMLARA
Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan �yer sağlayıcı� olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz �uyar ve kaldır� prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, indirdoldur@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler Hukuk Müşavirimiz tarafından incelenecek, şikayet yerinde görüldüğü takdirde ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır. Ayrıca, mahkemelerden talep gelmesi halinde hukuka aykırı içerik üreten ve hukuka aykırı paylaşımda bulunan üyelerin tespiti için gerekli teknik veriler sağlanacaktır.